Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij

Aktualności

Aktualne godziny działania Regionalnego Autoryzowanego Centrum Serwisowego 1 września 2015

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z dniem 2 kwietnia wydłużone zostały godziny działania centrum serwisowego. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 18.00. W soboty i niedziele – nieczynne.

Jednoczesnie zachęcamy do korzystania z możliwości sprawdzania stanu realizacji Państwa zleceń poprzez naszą strone w zakładce „Sprawdź Status Naprawy” oraz do kontaktu i zapytań poprzez formularz zgłoszeniowy w zakładce „Kontakt”.

 

 

Nowy wygląd i funkcjonalność naszej strony www.sontronic.pl 12 stycznia 2013

Mamy nadzieję, że spodobał się Państwu nowy wygląd naszej strony. Wraz ze zmianą wyglądu wprowadziliśmy cały szereg udogodnień, które pozwolą w dużo bardziej komfortowy sposób na korzystanie z jej funkcjonalności. Ikony ułatwią Państwu szybsze dotarcie do szukanych informacji.

Od teraz bez problemów strona będzie dostępna w pełnej funkcjonalności zarówno na komputerach stacjonarnych oraz na sprzęcie mobilnym takim jak tablety i smartfony.

Nowy formularz zgłaszania sprzętu do naprawy ułatwi Państwu przygotowanie go do wysyłki, a dostępna na głównej stronie ankieta pozwoli Państwu na ocenę naszej pracy.

Będziemy wdzięczni za wszelkie uwagi i komentarze, które mogą przyczynić się do dalszego podnoszenia poziomu oferowanych usług.

 

 

Nowa forma kontaktu, informacja o zleceniu za pomocą SMS lub e-mail 21 kwietnia 2010

Miło nam powadomić, że w dniu dzisiejszym został uruchomiony nowy , dodatkowy kanał kontaktu z naszymi klientami. Nasz system będze wysyłał do Panstwa sms lub informacje na podany adres e-mailowy.

Tą drogą będzemy informowali o statusie naprawy oraz jej zakonczeniu lub wysłaniu pocztą kurierską. Macie też Państwo możliwość samodzelniego zmieniania statusu naprawy w sytuacji kiedy po rozpoznaniu uszkodzenia niezbędna jest akceptacja ewentualnych kosztów naprawy. Poprzez nasza stronę internetową istnieje teraz możliwość zaakceptowania przedstawionych warunków naprawy, jej kosztów i automatycznego zamówienia częśći z magazynu.

Mamy nadzieję, że wprowadzone udogodnienia będą dla Państwa przydatne. Jeśli mielibyście jednak jakiekolwiek uwagi dotyczące nowego rozwiązania będziemy wdzięczni za wszelkie spostrzeżenia na ten temat. Zapraszamy do aktywnego korzystania z tej aplikacji.

 

 

kolejne aktualności »

Kontakt

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Telefon (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Temat / marka i model urządzenia

Twoja wiadomość

Przepis tekst z obrazka captcha

oddzwonimy albo odpiszemy

 

Aktualności

Zmiana siedziby Stacji Serwisowej

W związku z planowanym trwałym zamknięciem ...

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej

Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...

Aktualne godziny działania Regionalnego Autoryzowanego Centrum Serwisowego

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z ...

Nowy wygląd i funkcjonalność naszej strony www.sontronic.pl

Mamy nadzieję, że spodobał się Państwu ...