Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij

Informacje dla dilerów

Sprzęt do napraw gwarancyjnych jak również pogwarancyjnych można przesyłać firmą kurierską:

- DPD tel.22 577 55 55 -  nasz nr klienta 53677 – osoba kontaktowa z ramienia Sontronic Katarzyna Mikorzewska.

- DHL tel. 42 6345 345 –  na nasz nr klienta 1201052

Przesyłka STANDARD

Proszę koniecznie  wpisać na liście przewozowym nazwę sprzętu oraz zaznaczyć pole UBEZPIECZENIE i podać jego wartość zgodną z posiadanym dokumentem zakupu. Jeśli niedopełnione będą te warunki, w przypadku uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki, firma kurierska odpowiada tylko do 1000 zł !

Przesyłka powinna być zapakowana w opakowanie zapewniające bezpieczny transport. Najlepszym opakowaniem jest opakowanie fabryczne z zabezpieczeniami.

Adres wysyłki; Sontronic Sp. z o.o. ul Czarnieckiego 9a, 61-538 Poznań

Przed wysyłką prosimy o zanotowanie numeru seryjnego wysyłanego sprzętu, spisanego z tabliczki znamionowej, co ułatwi Państwu jego szybką identyfikacje i śledzenie stanu naprawy w zakładce „sprawdź stan naprawy”. Do przesyłki prosimy dołączyć informacje z opisem usterki i danymi kontaktowymi.

Kontakt w sprawach logistyki, przesyłek i stanu napraw

Tel. 061 8334941, 061 8334978