Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij
Sprzęt do napraw gwarancyjnych jak również pogwarancyjnych można przesyłać firmą kurierską:
– DPD – zgłoszenie 0-22 577 55 55 – nasz nr klienta 276791 , NIP 7830024192– osoba kontaktowa z ramienia Sontronic Katarzyna Mikorzewska.
– DHL – zgłoszenie 0-42 6345 345 – na nasz nr klienta 2448156
Typ przesyłki STANDARD bez podawania do której godziny przesyłka ma zostać dostarczona
Proszę koniecznie wpisać na liście przewozowym nazwę sprzętu oraz zaznaczyć pole UBEZPIECZENIE i podać jego wartość zgodną z posiadanym dokumentem zakupu. Bardzo ważne, aby duże i ciężkie przesyłki miały koniecznie oznaczenia OSTROŻNIE SZKŁO i zaznaczone gdzie jest GÓRA przesyłki Jeśli niedopełnione będą te warunki, w przypadku uszkodzenia lub zaginięcia przesyłki, firma kurierska odpowiada tylko do 1000 zł ! Serwis Sontronic Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za brak ubezpieczenia przesyłki przez nadawcę.
Przesyłka powinna być zapakowana w opakowanie zapewniające bezpieczny transport. Najlepszym opakowaniem jest opakowanie fabryczne z zabezpieczeniami.
Przed wysyłką prosimy o zanotowanie numeru seryjnego wysyłanego sprzętu, spisanego z tabliczki znamionowej, co ułatwi Państwu jego szybką identyfikacje i śledzenie stanu naprawy w zakładce „sprawdź stan naprawy”. Do przesyłki prosimy dołączyć informacje z opisem usterki i danymi kontaktowymi.
Kontakt w sprawach logistyki, przesyłek i stanu napraw
Tel. 061 8334941, 061 8334978