Miło nam powadomić, że w dniu dzisiejszym został uruchomiony nowy , dodatkowy kanał kontaktu z naszymi klientami. Nasz system będze wysyłał do Panstwa sms lub informacje na podany adres e-mailowy.
Tą drogą będzemy informowali o statusie naprawy oraz jej zakonczeniu lub wysłaniu pocztą kurierską. Macie też Państwo możliwość samodzelniego zmieniania statusu naprawy w sytuacji kiedy po rozpoznaniu uszkodzenia niezbędna jest akceptacja ewentualnych kosztów naprawy. Poprzez nasza stronę internetową istnieje teraz możliwość zaakceptowania przedstawionych warunków naprawy, jej kosztów i automatycznego zamówienia częśći z magazynu.
Mamy nadzieję, że wprowadzone udogodnienia będą dla Państwa przydatne. Jeśli mielibyście jednak jakiekolwiek uwagi dotyczące nowego rozwiązania będziemy wdzięczni za wszelkie spostrzeżenia na ten temat. Zapraszamy do aktywnego korzystania z tej aplikacji.