Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij

Problemy techniczne działu TV

unboxing_all

Dysk twardy po zarejestrowaniu w telewizorze zostaje sformatowany w formacie plików telewizora który jest niewidoczny w systemie komputera, aby dysk był widoczny w systemie należy go sformatować w komputerze w odpowiednim systemie plików. Aby tego dokonać należy (w systemie windows):

-wejść w funkcję zarządzania (w systemie windows XP oraz nowszych poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy na „Mój komputer” i wybranie opcji „zarządzaj”)

-wejść w zakładkę „Zarządzanie dyskami”

-w dolnej części okna wybrać odpowiedni dysk który chcemy sformatować (w zależności od ilości dysków w komputerze Dysk1, Dysk2 etc)

-klikając prawym przyciskiem myszy wybrać opcję „Formatuj” lub „utwórz nową partycję” a następnie postępować zgodnie z kreatorem

Uwaga: po sformatowaniu dysku w komputerze zostaną utracone wszystkie dane a po podłączeniu go do telewizora w celu nagrywania programów należy ponownie go zarejestrować co spowoduje ponowną utratę danych.

Nie ma możliwości odtwarzania ani magazynowania danych nagranych poprzez telewizor na komputerze.

 

 

 

 

 

Kontakt

    Twoje imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Twój e-mail (wymagane)

    Temat / marka i model urządzenia

    Twoja wiadomość

    Przepis tekst z obrazka captcha

    oddzwonimy albo odpiszemy

     

    Aktualności

    Działanie stacji serwisowej w okresie pandemii COVID-19

    W związku z aktualną sytuacją  rozprzestrzeniania ...

    Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za rok 2020

    Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...

    Zmiana siedziby Stacji Serwisowej

      Od 01 stycznia 2020 SERWIS SONTRONIC ...

    Certyfikat Wiarygodności Biznesowej

    Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...