Sontronic to jedyne oficjalne Autoryzowane Centrum Serwisowe dla produktów profesjonalnych firmy Sony w Polsce. Wykonujemy naprawy w ramach kontraktów PrimeSupport jak również zapewniamy pełna obsługę pogwarancyjną.
W celu dokonania szybkiej naprawy prosimy o bezpośredni kontakt z działem produktów profesjonalnych w celu wstępnego uzgodnienia zakresu naprawy i zoptymalizowania terminu jej wykonania.
Produkty objęte kontraktem PrimeSupport muszą być zarejestrowane na stronie https://primesupport.sonyextra.net/register.aspx lub w procesie rejestracyjnych inicjowanym przez dealerów a finalizowanym przez użytkownika końcowego. Zapewni to Państwu wszystkie korzyści z posiadania kontraktu z Sony, a co najistotniejsze zdecydowanie przyspieszy proces naprawy i zakres oferowanej pomocy. Dostarczony produkt musi zawierać niezbędne dokumenty identyfikacyjne potwierdzające aktywność kontraktu.
Produkty do napary mogą zostać przekazane bezpośrednio w naszej recepcji, jak również mogą one zostać odebrane bezpośrednio od Państwa przez firmę przewozową DHL lub DPD.
W przypadku odbioru za pośrednictwem kuriera prosimy o staranne zapakowanie produktu w oryginalny karton i folie zabezpieczającą. Produkt może być wysłany także w kartonie zastępczym, ale musi być osłonięty folią ochronną i posiadać niezbędne zabezpieczenia i wypełniacze uniemożliwiające jego przemieszczanie się w czasie transportu. W obu przypadkach przesyłka musi być nadana jako przesyłką standardowa z podana wartością ( informacja na liście przewozowym np. Kamera Sony model PMW-EX1R o wartości 25 000 PLN ) oraz posiadać identyfikacje o ostrożnym transportowaniu ( ostrożnie szkło ).
Przesyłkę należy wysłać na adres;
Sontronic Sp. z o.o , Dział Produktów Profesjonalnych, ul. Czarnieckiego 9a, 61-538 Poznań
Po zarejestrowaniu naprawy i ocenie uszkodzenia, serwis skontaktuje się z Państwem i poinformuje o sposobie i czasie rozwiązania problemu. Stan naprawy można również śledzić na bieżąco na naszej głównej stronie internetowej. Identyfikacja odbywa się na podstawie numeru seryjnego sprzętu, który przed wysyłką prosimy zanotować, lub korzystając z przydzielonego numeru naprawy.
Prosimy o wypełnienie i wydrukowanie formularza zgłoszeniowego który prosimy dołączyc do wysyłanego sprzętu
Sontronic oferuje także możliwość nabycia dodatkowych kontraktów serwisowych wydłużających opiekę serwisową na profesjonalne produkty Sony