Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij

Aktualności

Zmiana siedziby Stacji Serwisowej 9 grudnia 2019

W związku z planowanym trwałym zamknięciem dojścia i dojazdu do budynku w którym aktualnie znajduje się serwis, co ma nastąpić 31 stycznia 2020,   z dniem 1 stycznia 2020 przenosimy się do nowej lokalizacji.  Przeprowadzka będzie odbywała się fizycznie na przełomie roku . W związku z tym w okresie międzyświątecznym wystąpią ograniczenia w dostępności do stacji serwisowej.

 

od 01 stycznia 2020 SERWIS SONTRONIC zmienia adres

Nowy adres:

 60-715 Poznań ul. Kolejowa 57/18

Od dnia 02-01-2020 Sprzęt po naprawie będzie można odebrać TYLKO  w nowej siedzibie firmy przy ul. Kolejowej 57 w godz. 9-17

GODZINY PRACY SERWISU SONTRONIC W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM

23-12-2019 (poniedziałek) czynne w godz. 9-17

24-12-2019 ( wigilia )                NIECZYNNE

25-12-2019                                  NIECZYNNE

26-12-2019                                  NIECZYNNE

27-12-2019 (piątek) czynne w godz. 9-17

30-12-2019                                  NIECZYNNE – Przeniesienie serwisu

31-12-2019                                  NIECZYNNE – Przeniesienie serwisu

Od dnia 02-01-2020 Serwis przeniesiony do nowej siedziby  ul. Kolejowa 57 /18

02-01-2020 ( czwartek)   czynne w godz. 9-17

03-01-2020 ( piątek)        czynne w godz. 9-17

 

 

RODO (GDPR) – Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 15 lutego 2018

W związku z wejściem w życie w dniu 28 maja 2018 przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE ) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 ochronie danych osobowych  RODO , informujemy, że zbierane i przetwarzane przez nas dane jak Imię , Nazwisko, nazwa firmy, dane teleadresowe, nr telefonu kontaktowego, adres e-mail są wykorzystywane wyłącznie do sprawnego i spełniającego wszystkie standardy jakościowe procesu naprawy.

Znając Państwa numer telefonu czy adres e-mail możemy skonsultować zgłaszane uszkodzenie, uszczegółowić zakres jego występowania, umówić termin odbioru lub dowozu. Otrzymany przez Państwa adres zamieszkania/pobytu  pozwoli nam na odebranie, a potem na odesłanie lub odwiezienie powierzonego do naprawy sprzętu. Znając państwa adres będziemy mogli również wysłać zamawiane części lub akcesoria. W sytuacjach szczególnych związanych z bezpieczeństwem użytkowanych sprzętów daje nam to możliwość powiadomienia Państwa o potencjalnych ryzykach, które nie były możliwe do określenia w chwili wykonywania naprawy. Posiadając Państwa dane kontaktowe możemy zweryfikować  i ocenić jakość wykonanej naprawy.

Aby proces naprawy był możliwy niezbędne jest również udzielenie przez Państwa zgody na uzyskanie przez nas uprawnień do żądania przeniesienia danych.  Dotyczy to sytuacji związanych z weryfikacją Państwa uprawnień wynikających np. z rozszerzonych gwarancji producentów jak również kwestii potrzeby kontaktu z infoliniami producentów i gwarantów czy weryfikacji jakości wykonanej naprawy. Jak również przekazanie Państwa danych firmie kurierskiej, która dostarczy sprzęt po naprawie.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem RODO Państwa dane mogą zostać na Państwa żądanie usunięte po określonym przez Państwa czasie. Wskazujemy jednocześnie, że z chwilą usunięcia Państwa danych jedynym śladem w naszym systemie będzie tylko  model i numer seryjny ( jeśli występuje ) powierzonego do naprawy sprzętu. Może uniemożliwić to w przyszłości fizyczne odebranie sprzętu jeśli miałoby to nastąpić po wcześniejszym usunięciu danych. Z tego względu zalecamy aby Państwa dane pozostały w naszym systemie na okres 24 miesięcy od wykonanej naprawy . Pokrywa się to z okresami gwarancji i rękojmi i jest przydatne dla obu stron. 

 

 

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej 10 maja 2016

Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma Dun & Bradstreet po raz kolejny wyróżniła naszą firmę Certyfikatem Wiarygodności Biznesowej za najwyższą ocenę stabilności firmy według D & B Poland. Otrzymanie tego wyróżnienia zaświadcza, że dane naszej firmy dają gwarancję bardzo wysokiego poziomu płynności, zdolności finansowej i rentowności, a poziom zadłużenia oraz zarejestrowanych przeterminowanych płatności jest znikomy.

 

 

 

 

« wcześniejsze aktualności

Kontakt

Twoje imię i nazwisko (wymagane)

Telefon (wymagane)

Twój e-mail (wymagane)

Temat / marka i model urządzenia

Twoja wiadomość

Przepis tekst z obrazka captcha

oddzwonimy albo odpiszemy

 

Aktualności

Zmiana siedziby Stacji Serwisowej

W związku z planowanym trwałym zamknięciem ...

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej

Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...

Aktualne godziny działania Regionalnego Autoryzowanego Centrum Serwisowego

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z ...

Nowy wygląd i funkcjonalność naszej strony www.sontronic.pl

Mamy nadzieję, że spodobał się Państwu ...