Informacja dotycząca plików cookies. Pliki cookies są używane do prawidłowego działania tej strony. Oznacza to, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmienić w opcjach przeglądarki internetowej. Dowiedz się wiecej! Zamknij

Gwarancja

Gwarancja JakościNa wykonane przez nas naprawy pogwarancyjne udzielamy do 12 miesięcy naszej gwarancji.

Czas gwarancji obejmuje zawsze 12 miesięcy w przypadku użytych podzespołów oraz dodatkową gwarancję do 12 miesięcy na wykonaną usługę. Okres ten uzależniony jest od faktycznego stanu sprzętu, charakteru uszkodzenia oraz przyjętego sposobu rozwiązania. W przypadku uszkodzeń samoistnych jest to zawsze 12 miesięcy. W przypadku uszkodzeń spowodowanych zalaniem, zawilgoceniem oraz przepięciami energetycznymi, jak również nadmierną eksploatacją w uciążliwych warunkach, okres udzielanej gwarancji jest zawsze ustalany indywidualnie, lecz nigdy nie jest mniejszy niż 3 miesiące.

W przypadku produktów Sony umożliwiamy również wykupienie dodatkowych Gwarancji Extra na 3 i 5 lat, a w przypadku produktów profesjonalnych tej firmy dodatkowych kontraktów serwisowych wydłużających opiekę nad sprzętem poza standardowy kontrakt PrimeSupport.

 

 

Nasze usługi obejmują:

Kontakt

    Twoje imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Twój e-mail (wymagane)

    Temat / marka i model urządzenia

    Twoja wiadomość

    oddzwonimy albo odpiszemy

     

    Aktualności

    Działanie stacji serwisowej w okresie pandemii COVID-19

    W związku z aktualną sytuacją  rozprzestrzeniania ...

    Certyfikat Wiarygodności Biznesowej za rok 2020

    Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...

    Zmiana siedziby Stacji Serwisowej

      Od 01 stycznia 2020 SERWIS SONTRONIC ...

    Certyfikat Wiarygodności Biznesowej

    Z ogromną przyjemnością informujemy, że firma ...