Na wykonane przez nas naprawy pogwarancyjne udzielamy do 12 miesięcy naszej gwarancji.
Czas gwarancji obejmuje zawsze 12 miesięcy w przypadku użytych podzespołów oraz dodatkową gwarancję do 12 miesięcy na wykonaną usługę. Okres ten uzależniony jest od faktycznego stanu sprzętu, charakteru uszkodzenia oraz przyjętego sposobu rozwiązania. W przypadku uszkodzeń samoistnych jest to zawsze 12 miesięcy. W przypadku uszkodzeń spowodowanych zalaniem, zawilgoceniem oraz przepięciami energetycznymi, jak również nadmierną eksploatacją w uciążliwych warunkach, okres udzielanej gwarancji jest zawsze ustalany indywidualnie, lecz nigdy nie jest mniejszy niż 3 miesiące.
W przypadku produktów Sony umożliwiamy również wykupienie dodatkowych Gwarancji Extra na 3 i 5 lat, a w przypadku produktów profesjonalnych tej firmy dodatkowych kontraktów serwisowych wydłużających opiekę nad sprzętem poza standardowy kontrakt PrimeSupport.
Nasze usługi obejmują: