Sontronic to Autoryzowane Centrum Serwisowe dla produktów profesjonalnych Sony w Polsce.
Wykonujemy naprawy w ramach kontraktów PrimeSupport jak również zapewniamy pełną obsługę pogwarancyjną.
W celu dokonania szybkiej naprawy prosimy o bezpośredni kontakt z działem produktów profesjonalnych w celu wstępnego uzgodnienia zakresu naprawy i zoptymalizowania terminu jej wykonania.
Produkty objęte kontraktem PrimeSupport muszą być zarejestrowane na stronie www.sony.pl lub w procesie rejestracyjnym inicjowanym przez dealerów, a finalizowanym przez użytkownika końcowego. Zapewni to Państwu wszystkie korzyści z posiadania kontraktu z Sony, a co najistotniejsze zdecydowanie przyspieszy proces naprawy i zakres oferowanej pomocy. Dostarczony produkt musi zawierać niezbędne dokumenty identyfikacyjne, potwierdzające aktywność kontraktu.
Produkty do naprawy mogą zostać przekazane bezpośrednio w naszej recepcji, jak również mogą one zostać odebrane bezpośrednio od Państwa przez firmę przewozową DHL lub DPD. Wysyłając sprzęt kurierem prosimy o wypełnienie formularza w zakładce ZAMÓW SERWIS na stronie głównej.
W przypadku odbioru za pośrednictwem kuriera prosimy o staranne zapakowanie produktu w oryginalny karton i folie zabezpieczającą. Produkt może być wysłany także w kartonie zastępczym, ale musi być osłonięty folią ochronną i posiadać niezbędne zabezpieczenia i wypełniacze uniemożliwiające jego przemieszczanie się w czasie transportu. W obu przypadkach przesyłka musi być nadana jako przesyłka standardowa z podaną wartością ( informacja na liście przewozowym np. Kamera Sony model PXW-FS7 o wartości 25 000 PLN ) oraz posiadać identyfikacje o ostrożnym transportowaniu ( ostrożnie szkło ).
Przesyłkę należy wysłać na adres;
Sontronic Sp. z o.o , Dział Produktów Profesjonalnych, ul. Kolejowa 57, 60-715 Poznań
Po zarejestrowaniu naprawy i ocenie uszkodzenia, serwis skontaktuje się z Państwem i poinformuje o sposobie i czasie rozwiązania problemu. Stan naprawy można również śledzić na bieżąco na naszej głównej stronie internetowej. Identyfikacja odbywa się na podstawie numeru seryjnego sprzętu, który przed wysyłką prosimy zanotować, lub przydzielonego numeru naprawy.
Sonrtonic oferuje także możliwość nabycia dodatkowych kontraktów serwisowych wydłużających opiekę serwisową na profesjonalne produkty Sony.
Nasze usługi obejmują: